Logo

Wdrożenie WordPress i WooCommerce dla branży spożywczej

Cele projektu

Celem naszych prac dla marki Wege Umami było wdrożenie nowo zaprojektowanego serwisu www. Zależało nam na funkcjonalności i intuicyjności witryny. W tym celu przygotowaliśmy środowisko dla serwisu, ale również wprowadziliśmy rozwiązania, ułatwiające obsługę sklepu przez jego klientów.


Stary serwis Wege Umami nie był intuicyjny, a użytkownik nie miał jasno zaprezentowanej oferty. 

Przygotowanie środowiska dla serwisu, oraz wprowadzenie rozwiązania ułatwiające obsługę sklepu przez jego klientów.

Zakup określonej pojemności już z listingu produktów

Dla Wege Umami wdrożyliśmy możliwość dokonywania zakupu na listingu produktów. Skonfigurowaliśmy przyciski z wariantami, tak aby wyświetlały się na każdym kafelku w podglądzie artykułu. Dzięki temu, użytkownik może wybrać odpowiedni rodzaj produktu (w Przypadku Wege Umami - pojemność), a następnie dodać go do koszyka, bez konieczności przechodzenia na podstronę produktu.

Wprowadziliśmy funkcję umożliwiającą dokonywanie zakupów bezpośrednio na stronie produktu. Skonfigurowaliśmy przyciski z różnymi wariantami, które teraz są dostępne na każdym kafelku produktu w widoku szczegółów.

Sklep internetowy

Wegeumami.pl miał działać na zasadzie e-commercu. Dostarczyliśmy więc i odpowiednio skonfigurowaliśmy rozszerzenie Woocommerce. Dzięki niemu klient może prowadzić sklep internetowy z pełnym, funkcjonalnym systemem zakupowym. Wdrożyliśmy także niestandardowy widok zamówienia, podzielony na etapy.


Połączyliśmy sklep Wege Umami z rozszerzeniem, umożliwiającym pracownikom wybór przewoźnika, spośród wszystkich dostępnych na rynku i wycenę przesyłki już z poziomu WordPressa. Aby zapewnić płynność działania sklepu internetowego, skonfigurowaliśmy również system z renomowanym dostawcą płatności oraz Blikiem.

Połączyliśmy sklep z rozszerzeniem, umożliwiającym pracownikom wybór przewoźnika, spośród wszystkich dostępnych na rynku i wycenę przesyłki już z poziomu WordPressa. Aby zapewnić płynność działania sklepu internetowego.

Landing page dla cateringu

Przygotowaliśmy dedykowany landing page catering.wegeumami.pl, którego celem było przekierowanie użytkowników do podstron usług cateringu całodziennego. Strona miała pełnić funkcję wizerunkową i zachęcającą. Całość oparliśmy o silnik WordPressa.

Głównym założeniem tej strony było nie tylko prezentowanie wizerunku marki, ale także zachęcanie do korzystania z usług. Wszystko to zostało zrealizowane przy wykorzystaniu silnika WordPress.

Wege Umami

Wege Umami to firma, oferująca produkty wegetariańskie i wegańskie. Marka stawia na zdrowe odżywianie i ochronę środowiska.

Firma kładzie nacisk na promowanie zdrowego stylu życia poprzez oferowanie zdrowych produktów żywnościowych oraz aktywnie działa na rzecz ochrony środowiska.

Nawigacja serwisu

W sklepie Woocommerce wdrożyliśmy dynamicznie ładujące się, zaawansowane megamenu z możliwością dodawania zdjęć do jego elementów. 

Aby poprawić doświadczenia użytkowników, przygotowaliśmy także sekcję ze slajderem produktów, umożliwiającą filtrację asortymentu według kategorii.

Integracja z płatnościami

Zintegrowaliśmy najpopularniejsze systemy płatności. Teraz klienci Wege Umami mają możliwość płatności za pobraniem, przez PayU oraz za pośrednictwem Blika. Sposób uiszczenia opłaty, użytkownik wybiera na poziomie składania zamówienia.

Podstrona porduktu

Wdrożyliśmy karty produktów zgodnie z projektem nowego serwisu www. Według niego wprowadziliśmy m.in. ceny produktów bezpośrednio na przycisku "dodaj do koszyka", które zmieniają się dynamicznie, ze względu na wybrany wariant.

PODSUMOWANIE:

  1. Wdrożyliśmy w pełni funkcjonalny, responsywny serwis e-commerce i landing page.

  2. Zintegrowaliśmy rozwiązania niezbędne do prowadzenia sklepu online, tj. dostawy i płatności.


  3. Wprowadziliśmy możliwość składania zamówień na listingu produktów.

  4. Przygotowaliśmy środowisko dla serwisów www.