Logo

Strona, sklep, social media, sesje wizerunkowe

  • Projekt UI/UX
  • Wdrożenie
  • Sesje zdjęciowe

Cel projektu

Project Mess to marka, która w ciągu trzech lat osiągnęła silną pozycję na rynku modowym, dołączając do czołówki brandów stworzonych i produkujących w Polsce. Ciągłe przesuwanie się ciężaru decyzji zakupowych w stronę mobile, wymusiło na firmie modyfikację platformy e-commerce. Naszym zadaniem było stworzenie makiety sklepu internetowego i wdrożenie rozwiązań pozwalających na szybkie zakupy przez telefon.

Marka w ciągu trzech lat zdobyła silną pozycję na rynku mody, stając się jednym z czołowych polskich brandów.

Wyniki

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy mobilną wersję platformy www, aby umożliwić użytkownikom sprawne dokonanie zakupu na urządzeniu przenośnym. Poprawiliśmy widok desktopowy sklepu, aby zatrzymać klienta na stronie i doprowadzić go do pożądanej czynności.

Top 20 marek platformy Showroom

Nasze realizacje foto wielokrotnie zostały wykorzystane przez platformę Showroom do promocji własnej marki.


Showroom tworzył mailingi instruktażowe dla firm, jak przygotować angażujące fotografie, które podnoszą sprzedaż. W przykładach do naśladowania pokazywał nasze fotografie.

Nasze fotografie wielokrotnie były wykorzystywane przez platformę Showroom w celach promocyjnych własnej marki.

Widok desktopowy sklepu

Zaprojektowaliśmy prosty biało-czarny layout, który tworzy idealne połączenie z multikolorowymi wzorami i paternami. Duże zdjęcia w odpowiedni sposób prezentują produkt, nawigacja jest intuicyjna.

Zaplanowaliśmy minimalistyczny design w kolorach czarno-białych, harmonizujący z wielobarwnymi wzorami. Duże zdjęcia efektywnie prezentują produkty, a nawigacja jest intuicyjna.

Projekt mobilny (RWD)

Odpowiednio dobrana wielkość obrazków i tekstów, czytelne duże przyciski akcji oraz intuicyjna, łatwa w obsłudze strona koszyka i kasy, pozwoliły nam zatrzymać klientów i zwiększyć ilość zakupów w sklepie o ponad 30%.


Atrakcyjny widok strony mobile, oparty o odświeżony KV marki, zachęca użytkowników do pozostania w witrynie na dłużej.

Przystosowaliśmy stronę do urządzeń mobilnych, wykorzystując odświeżone Key Visual marki, co przyciąga użytkowników i zachęca ich do dłuższego pozostawania na witrynie.
Dzięki odpowiednio dostosowanym wielkościom obrazków i tekstów, czytelnym dużym przyciskom akcji oraz intuicyjnej i łatwej w obsłudze stronie koszyka i kasy, zdołaliśmy zatrzymać klientów, co przyniosło wzrost ilości zakupów w sklepie o ponad 30%.

Strona produktu

Zaprojektowaliśmy makietę stron produktowych uwzględniając doświadczenia użytkownika (UX). Odpowiednio powiększyliśmy zdjęcia towarów, uprościliśmy informacje opisujące i wyświetliliśmy przycisk wzywający do zakupu w widocznej części ekranu.

Przygotowaliśmy makietę stron produktowych, bazując na zasadach użyteczności (UX). Powiększyliśmy zdjęcia produktów, uprościliśmy opisy i umieściliśmy widoczny przycisk zakupu.

Funkcjonalność sklepu

W celu ułatwienia użytkownikowi zakupów i zwiększenia sprzedaży, skróciliśmy ścieżkę zamówienia wprowadzając rozwiązanie „one page checkout”. Polega ono na umieszczeniu w jednym widoku wszystkich elementów, które są konieczne do sfinalizowania transakcji.

Wprowadziliśmy "one page checkout" dla ułatwienia zakupów i zwiększenia sprzedaży. W jednym widoku zgromadziliśmy niezbędne elementy do finalizacji transakcji.

Sesje zdjęciowe

Marka Project Mess to przede wszystkim długo i szczegółowo wybierane tkaniny, które zdobią charakterystyczne, krzykliwe printy. Moda taka wymaga szczególnego zaprezentowania. Plany Sesji zdjęciowych powstały podczas długich rozmów z klientem. Oprócz kolorowych sesji produktowych wykonaliśmy sesje lookbookowe w takich miejscach jak Berlin czy Los Angeles.

Planowanie sesji zdjęciowych wymagało szczegółowych rozmów z klientem. Oprócz kolorowych sesji produktowych, stworzyliśmy lookbooki w miejscach takich jak Berlin i Los Angeles.

Lookbook

Do pierwszej wspólnej sesji zdjęciowej zaangażowaliśmy Osi Ogunoh, zwyciężczynię polskiego wydania Top Model. Jej uroda doskonale podkreśla charakter marki. Miejsca wybrane pod sesję zdjęciową były nasycone kolorami.

Na pierwszą wspólną sesję zdjęciową zaprosiliśmy Osi Ogunoh, zwyciężczynię polskiego Top Model, która idealnie oddaje charakter marki.
Wybór kolorowych miejsc na sesję zdjęciową podkreślił energetyczny styl klienta.

LA LA LAND

Zachęceni sukcesem sesji z Osi kolejną sesję zorganizowaliśmy w malowniczym Los Angeles. Kolory podkreślone kalifornijskim słońcem oraz zatłoczone ulice idealnie pasowały do komunikacji marki. Odpowiednio wcześniej dobraliśmy zespół, modelkę i makijażystkę. W 48 godzin udało nam się wykonać zdjęcia w kilku lokalizacjach! Efekt końcowy w postaci lookbooku pomógł w promocji marki w 2016 r.

Starannie dobraliśmy zespół, modelkę i makijażystkę. W 48 godzin zrobiliśmy zdjęcia w kilku miejscach! Lookbook z tej sesji pomógł w promocji marki w 2016 roku.
Pod wpływem sukcesu sesji z Osi, zorganizowaliśmy kolejną w Los Angeles. Kalifornijskie słońce i kolorowe ulice idealnie pasowały do marki. S

Podsumowanie

  1. Przygotowaliśmy projekt i wdrożenie mobilnej wersji strony www marki odzieżowej.

  2. Zajmowaliśmy się obsługą sklepu i social mediów firmy.

  3. Przeprowadziliśmy sesje wizerunkowe i lookbookowe m.in. w Los Angeles i Berlinie.

  4. Uprościliśmy ścieżkę zakupową w sklepie internetowym.

  5. Zoptymalizowaliśmy stronę produktów.

  6. Odświeżyliśmy Layout strony głównej sklepu.