Strona, sklep, social media, sesje wizerunkowe
Cel projektu
Project Mess to marka, która w ciągu trzech lat osiągnęła silną pozycję na rynku modowym, dołączając do czołówki brandów stworzonych i produkujących w Polsce. Ciągłe przesuwanie się ciężaru decyzji zakupowych w stronę mobile, wymusiło na firmie modyfikację platformy e-commerce. Naszym zadaniem było stworzenie makiety sklepu internetowego i wdrożenie rozwiązań pozwalających na szybkie zakupy przez telefon.
Wyniki
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy mobilną wersję platformy www, aby umożliwić użytkownikom sprawne dokonanie zakupu na urządzeniu przenośnym. Poprawiliśmy widok desktopowy sklepu, aby zatrzymać klienta na stronie i doprowadzić go do pożądanej czynności.
Top 20 marek platformy Showroom
Nasze realizacje foto wielokrotnie zostały wykorzystane przez platformę Showroom do promocji własnej marki.
Showroom tworzył mailingi instruktażowe dla firm, jak przygotować angażujące fotografie, które podnoszą sprzedaż. W przykładach do naśladowania pokazywał nasze fotografie.
Widok desktopowy sklepu
Zaprojektowaliśmy prosty biało-czarny layout, który tworzy idealne połączenie z multikolorowymi wzorami i paternami. Duże zdjęcia w odpowiedni sposób prezentują produkt, nawigacja jest intuicyjna.
Projekt mobilny (RWD)
Odpowiednio dobrana wielkość obrazków i tekstów, czytelne duże przyciski akcji oraz intuicyjna, łatwa w obsłudze strona koszyka i kasy, pozwoliły nam zatrzymać klientów i zwiększyć ilość zakupów w sklepie o ponad 30%.
Atrakcyjny widok strony mobile, oparty o odświeżony KV marki, zachęca użytkowników do pozostania w witrynie na dłużej.
Strona produktu
Zaprojektowaliśmy makietę stron produktowych uwzględniając doświadczenia użytkownika (UX). Odpowiednio powiększyliśmy zdjęcia towarów, uprościliśmy informacje opisujące i wyświetliliśmy przycisk wzywający do zakupu w widocznej części ekranu.
Funkcjonalność sklepu
W celu ułatwienia użytkownikowi zakupów i zwiększenia sprzedaży, skróciliśmy ścieżkę zamówienia wprowadzając rozwiązanie „one page checkout”. Polega ono na umieszczeniu w jednym widoku wszystkich elementów, które są konieczne do sfinalizowania transakcji.
Sesje zdjęciowe
Marka Project Mess to przede wszystkim długo i szczegółowo wybierane tkaniny, które zdobią charakterystyczne, krzykliwe printy. Moda taka wymaga szczególnego zaprezentowania. Plany Sesji zdjęciowych powstały podczas długich rozmów z klientem. Oprócz kolorowych sesji produktowych wykonaliśmy sesje lookbookowe w takich miejscach jak Berlin czy Los Angeles.
Lookbook
Do pierwszej wspólnej sesji zdjęciowej zaangażowaliśmy Osi Ogunoh, zwyciężczynię polskiego wydania Top Model. Jej uroda doskonale podkreśla charakter marki. Miejsca wybrane pod sesję zdjęciową były nasycone kolorami.
LA LA LAND
Zachęceni sukcesem sesji z Osi kolejną sesję zorganizowaliśmy w malowniczym Los Angeles. Kolory podkreślone kalifornijskim słońcem oraz zatłoczone ulice idealnie pasowały do komunikacji marki. Odpowiednio wcześniej dobraliśmy zespół, modelkę i makijażystkę. W 48 godzin udało nam się wykonać zdjęcia w kilku lokalizacjach! Efekt końcowy w postaci lookbooku pomógł w promocji marki w 2016 r.
Podsumowanie
Przygotowaliśmy projekt i wdrożenie mobilnej wersji strony www marki odzieżowej.
Zajmowaliśmy się obsługą sklepu i social mediów firmy.
Przeprowadziliśmy sesje wizerunkowe i lookbookowe m.in. w Los Angeles i Berlinie.
Uprościliśmy ścieżkę zakupową w sklepie internetowym.
Zoptymalizowaliśmy stronę produktów.
Odświeżyliśmy Layout strony głównej sklepu.