Rebranding oraz www dla producenta papierów powlekanych
Cele projektu
Celem projektu było zaprojektowanie nowej strony internetowej opartej o nową identyfikację wizualną marki. Przeprojektowaniu uległa również architektura informacji oraz UX z naciskiem na lepszą prezentację oferty oraz promocję nowej strategii zrównoważonego rozwoju firmy.
Na potrzeby identyfikacji oraz oferty, przeprowadzona została profesjonalna studyjna oraz plenerowa sesja zdjęciowa.
Zrównoważony rozwój
Istotnym elementem nowego wizerunku marki jest jej
ekologiczne podejście do rozwoju. W celu promocji tej strategii, umieściliśmy na każdej podstronie seckję przekierowującą do dekowanyj podstrony poświęconej temu zagadnieniu. Sekcja wyróżnia się spośród innych seckji na stronie wizualnie, co dodatkowo podkreśla ekologiczne wysiłki firmy.
Oferta produktów
Na potrzeby nowego wizerunku, każda usługa oraz produkt otrzymał dedykowaną podstronę. Każda z nich posiada cechy landing page, zachęcające do kontaktu sekcje z przekierowaniem, sekcje cross-sellingowe oraz przewagi konkurencyjne. Mogą być również rozbudowane o dowolne sekcje powtarzalne np: pliki do pobrania, lub dodatkowa galeria zdjęć. Dzięki temu podstrony produktów i usług stają się samowystarczalne i mogą być promowne indywidualnie.
Cross-selling
Sekcje cross-selling, powszechnie stosowane w sklepach internetowych znalazły również zastosowanie w naszym projekcie stron ofertowych. Pozwalają na nawigację użytkownika w danej kategorii bez potrzeby korzystania z głównego menu strony.
Produkty i usługi
Każdy produkt oraz usługa posiada sekcję odsyłającą do kontaktu. Ze względu na rozbudowany zespół handlowy, podzielony na odrębne działy odpowiedzialne za wybrane rodzaje produktów, system pozwala sprecyzować ruch użytkownika do określonego działu.
Sekcja inspiracyjna
Specjalna sekcja w postaci slidera, obrazująca możliwości zastosowania produktu, pozwala lepiej zrozumieć użytkwonikowi czy wybrana oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. Stanowi również inspirację dla przedsiębiorców szukających nowych rozwiązań biznesowych.
Przeprowadziliśmy rebranding marki
Wykonaliśmy profesjonalną sesję studyjną produktów oraz sesję plenerową.
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy nową stronę www opartą o sekcje powtarzalne