Branding i strona dla dealera samochodowego
Cele projektu
Zadanie polegało na ujednoliceniu wizerunku sprzedawcy, kojarzonego do tej pory z trzema markami samochodowymi. Dotychczasowa oferta klienta została rozszerzona o dział samochodów używanych klasy premium, co w następstwie mogłoby spowodować niepożądany efekt wizerunkowy. Rozwiązaniem było zaprojektowanie nowego logo dla marki Konarzewski, tworząc jej samodzielny wizerunek, poprzez nową identyfikację. Dynamiczny element graficzny, będący jednocześnie inicjałem, dobrze wpisał się w profil motoryzacyjny sprzedawcy, a światłocień znaku oraz światło w typografii, nadał mu charakter premium.
Identyfikacja
Identyfikacja marki została sprowadzona do najprostszej formy. Pozostało wyłącznie to, co niezbędne do prawidłowego przekazu. Logotyp stał się głównym elementem KV.
Wyszukiwarka samochodów
Silne podziały i kontrasty między sekcjami dynamizują, jak również porządkują układ strony. Monochromatyczna kolorystyka strony podkreśliła akcenty barwne (samochody, elementy konstrukcyjne) i wydobyła je na pierwszy plan. Strona współgra z materiałami promocyjnymi, dostarczanymi przez producentów.
Obsługa klienta
Sprzedawca w zakresie swojej działalności prowadzi również autoryzowane usługi serwisowe. Z tego powodu zostały przygotowane specjalne etykiety na butelki wody dla klientów oczekujących.
Podsumowanie:
Projekt wyróżniającej identyfikacji wizualnej
Intuicyjny serwis www dla dealera samochodów
Projekt UI, podkreślający prestiż oferowanych modeli pojazdów