Logo

Branding i strona dla dealera samochodowego

  • Projekt UI/UX
  • Wdrożenie

Cele projektu

Zadanie polegało na ujednoliceniu wizerunku sprzedawcy, kojarzonego do tej pory z trzema markami samochodowymi. Dotychczasowa oferta klienta została rozszerzona o dział samochodów używanych klasy premium, co w następstwie mogłoby spowodować niepożądany efekt wizerunkowy. Rozwiązaniem było zaprojektowanie nowego logo dla marki Konarzewski, tworząc jej samodzielny wizerunek, poprzez nową identyfikację. Dynamiczny element graficzny, będący jednocześnie inicjałem, dobrze wpisał się w profil motoryzacyjny sprzedawcy, a światłocień znaku oraz światło w typografii, nadał mu charakter premium.

identyfikacja, reklama outdoor, projekt logo

Identyfikacja

Identyfikacja marki została sprowadzona do najprostszej formy. Pozostało wyłącznie to, co niezbędne do prawidłowego przekazu. Logotyp stał się głównym elementem KV.

identyfikacja, reklama outdoor, projekt logo, branding

Wyszukiwarka samochodów

Silne podziały i kontrasty między sekcjami dynamizują, jak również porządkują układ strony. Monochromatyczna kolorystyka strony podkreśliła akcenty barwne (samochody, elementy konstrukcyjne) i wydobyła je na pierwszy plan. Strona współgra z materiałami promocyjnymi, dostarczanymi przez producentów.

Projekt UX/UI wdrożenie www, mobile, branding

Obsługa klienta

Sprzedawca w zakresie swojej działalności prowadzi również autoryzowane usługi serwisowe. Z tego powodu zostały przygotowane specjalne etykiety na butelki wody dla klientów oczekujących.

Podsumowanie:

  1. Projekt wyróżniającej identyfikacji wizualnej

  2. Intuicyjny serwis www dla dealera samochodów

  3. Projekt UI, podkreślający prestiż oferowanych modeli pojazdów