Rebranding marki jubilerskiej i katalog produktów
Cele projektu
Klient zwrócił się do nas jako Virago. Zależało mu na poprawie wizerunku i przedstawieniu marki jako polskiej firmy z tradycją. Dzięki naszym działaniom, obecnie jubiler Filipowicz, może pochwalić się nową identyfikacją wynikającą z przeprowadzenia całkowitego rebrandingu.
Rozwiązanie
Przygotowaliśmy nową identyfikację polskiego jubilera.
Zastosowaliśmy biel, czerń oraz złote akcenty. Dzięki temu
nadaliśmy marce elegancki charakter. Key visual nawiązuje
teraz do emocji związanych z zaręczynami i ślubem.
Branding
Swoje prace rozpoczęliśmy od przygotowania kilku wariantów logo. Ostatecznie klient wybrał bezszeryfową typografię logotypu z akcentem w postaci znaku przypominającego blask brylantu. Całość uzupełniliśmy o claim podkreślający tradycje marki.
Nowe logo dobrze prezentuje się zarówno na białym jak i czarnym tle. Jego skrócony wariant to litera “F” wraz ze znakiem, która może funkcjonować samodzielnie.
Katalog obrączek
Dla marki Filipowicz przygotowaliśmy katalog obrączek. Głównym założeniem naszych prac było odpowiednie zaprezentowanie oferty jubilera i zachęcenie odbiorcy do złożenia zamówienia. Zaprojektowaliśmy grafiki i rozkładówki, wykonaliśmy zdjęcia produktowe oraz zredagowaliśmy treści. Całość przygotowaliśmy do druku i jako plik do prezentacji online.
Sesja zdjęciowa
Przeprowadziliśmy sesje aranżacyjne z udziałem produktów, których efekty urozmaiciły katalog. Odpowiednio zaprezentowane obrączki podkreślały ekskluzywny charakter marki premium. Marmurowe tło na okładce katalogu i rozkładówkach prezentujących kategorie pierścieni dodatkowo wyróżnia ich elegancję.
Podsumowanie:
Przeprowadziliśmy rebranding marki jubilerskiej
Zaprojektowaliśmy katalog produktów przeznaczony zarówno do druku jak i prezentacji online
Zrobiliśmy sesje aranżacyjne z udziałem produktów marki