Strona wizerunkowa typu employer branding
Cele projektu
Stworzyliśmy witrynę wizerunkową dla naszego wieloletniego klienta Envio Group. Celem naszych działań było przygotowanie serwisu, który zachęci potencjalnych pracowników, do aplikacji na poszczególne stanowiska w firmie.
Envio Group Crew
Envio Group zajmuje się spedycją i transportem zarówno krajowym, jak i międzynarodowym. Firmie zależy na tym, aby stworzyć przyjazne warunki pracy dla wszystkich członków zespołu. Projekt Envio Group Crew powstał z myślą o pozycjonowaniu firmy jako dobrego pracodawcy.
Przewagi konkurencyjne
Serwis Envio Group Crew nie jest typową witryną typu employer branding. Serwis prezentuje benefity pracy w Envio, zachęca użytkowników do aplikacji na dostępne stanowiska w firmie, ale również przedstawia każdego pracownika z osobna. Dodatkowo witryna zawiera informacje na temat wydarzeń z życia firmy, opinii oraz najczęściej zadawanych pytań (w formie wideo).
Formularz aplikacyjny
Szybki formularz aplikacyjny pozwala potencjalnych pracownikom sprawnie wysłać swoje zgłoszenie. Widok kwestionariusza podzieliliśmy na dwie możliwości przesyłania aplikacji: wraz z CV i bez niego. Takie rozwiązanie pozwala użytkownikowi spokojnie dostarczyć dokument w późniejszym terminie.
Podsumowanie:
Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy witrynę typu employer branding.
Optymalizujemy i rozwijamy serwis wizerunkowy.
Przygotowaliśmy intuicyjny formularz aplikacji.